• FAQ

      Важлива інформація

      • Панель керування: панель керування доступна за адресою: zzz.com.ua/panel/.
      • Пошта: пошта доступна за адресою: zzz.com.ua/mail/.
      • FTP: простий доступ до FTP забезпечує менеджер пакетів за адресою: zzz.com.ua/uk/ftplogin.
      • Форум: якщо вам потрібна допомога, ви можете знайти її на нашому форумі за адресою: zzz.com.ua/forum/.

      Основна інформація

      • Правила користування послугами хостингу ви знайдете за адресою: zzz.com.ua/uk/pravyla/.
      • Щоб зайти у панель керування, введіть імʼя користувача, /адресу свого сайту/ або адресу електронної пошти, а також пароль, який ви вказали при створенні акаунту.
      • Щоб користуватись поштою, ви повинні спочатку створити поштовий акаунт у панелі керування.
      • Наприклад, якщо у вас є акаунт "happy" для сайту "happy.zzz.com.ua" і після входу у панель керування ви створите поштовий акаунт “user”, то логіном до вашої пошти й адресою електронної пошти буде: "user@happy.zzz.com.ua".

        Електронні листи можна надсилати та отримувати за допомогою зовнішніх програм на зразок Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird та ін. Логін і пароль такі ж, як для поштового інтерфейсу в браузері.

      • Поштовий сервер — mail.zzz.com.ua.
      • Сервер FTP — це адреса вашого сайту (наприклад, happyuser.zzz.com.ua)
      • Якщо у вас є власний домен, то при створенні акаунту з власним доменом вся інформація, потрібна для вказання на наші сервери DNS, буде автоматично додана. Після створення такого акаунту вам залишиться тільки вказати в панели реєстратора вашого домену на наші сервери DNS:
        • ns1.zzz.com.ua
        • ns2.zzz.com.ua
      • Необхідність вказувати сервери DNS не торкається доменів, куплених у нас — вони автоматично налаштовані і прикреплені до вибраного акаунту.

      • Всі правила, які стосуються акаунтів з нашими доменами, стосуються також акаунтів з власними доменами.
      • Наприклад, логін FTP може виглядати: "happy@happyuser.zzz.com.ua", якщо ви створите акаунт FTP “happy” і ви є власником домену happyuser.zzz.com.ua. Головний домен (звʼязаний, наприклад, з логінами FTP) — це завжди перший домен даного хостингового акаунту, тобто той, на який був створений цей хостинговий акаунт. Для поштових акаунтів даного хостингового акаунту частина після символу "@" може бути вибрана довільно з-поміж доменів, прикріплених до цього хостингового акаунту.

      • Якщо виникнуть трудощі, заходьте на наш форум.

      Часті запитання

      • Чи є користування послугами пакету FREE безкоштовне?

        Так, ви зовсім НІЧОГО не повинні платити за користавання цими послугами. Але на сайті буде відображатись посилання на наш хостинг, розміщення якого змінювати не можна (завжди внизу).

      • Мені не подобається посилання на безкоштовний хостинг внизу, чи можу я якось змінити його розташування або взагалі забрати?

        Змінювати розташування посилання не можна. Завдяки цьому посиланню ви маєте можливість користуватись нашими послугами безкоштовно.
        Посилання можна забрати з сайтулише купивши пакет послуг PRO або VIP. На час дії пакету посилання не відображається на сайті користувача.

      • Скільки акаунтів можна мати на ZZZ.com.ua?

        На одну адресу електронної пошти можна створити один хостинговий акаунт (профіль) в панелі керування ZZZ.com.ua.
        Один профіль в панели керування ZZZ.com.ua може містити довільну кількість хостингових акаунтів — кожен акаунт є незалежним веб-сайтом з незалежними доменами, акаунтами MySQL, FTP, поштою і т.д.

      • Якщо я придбаю платний пакет послуг PRO або VIP, він діятиме на всіх моїх акаунтах в панели керування ZZZ.com.ua?

        Ні. Кожен акаунт — це окремий сайт, що функціонує незалежно від інших. Їхні пакети послуг і куплені доповнення функціонують незалежно. Така система створена для користувачів, які хотіли б розміщувати у нас різні сайти. Вона дозволяє їм повністю пристосувати параметри хостингу для кожного окремого сайту. При цьому на кожному хостинговому акаунті може бути багато незалежних доменів (сайтів), для кожного з них є окремий каталог на FTP і окремий акаунт FTP.

      • Чи ви виставляєт рахунки з урахуванням податку на додану вартість і рахунки про форма? Чи виставляєте ви рахунки на фірму?

        На жаль, ми не виставляємо рахунки з урахуванням податку на додану вартість, ми виставляємо лише рахунки без урахування цього податку. Ми можемо виставити рахунок як на фізичну особу, так і на фірму. Після оплати рахунок доступний для скачування у закладці "Платежі" в панелі керування. Якщо вам потрібен рахунок про форма, напишіть нам: {supportMail}, ми виставимо рахунок до оплати на 7 або 14 днів.

      • Я не можу ввійти в хостинговий акаунт/акаунт FTP/базу даних/поштовий акаунт, що робити?

        Якщо ви забули пароль для входу в хостинговий акаунт, скористайтесь функцією відновлення паролю. Якщо у вас немає доступу до поштового акаунту, на який повинен прийти лист для відновлення паролю - напишіть нам: {supportMail}.

        Якщо ви забули для входу в акаунт FTP, ви можете встановити новий в закладці "Акаунти FTP" в панелі керування.

        Якщо ви забули для входу в базу даних, ви можете встановити новий в закладці "Бази даних" у панелі керування. Але після цього зʼявиться помилка на сайті, яка говорить про проблему при підключенні до бази даних. Потрібно змінити пароль також у файлах сайту (або в налаштуваннях CMS).

        Якщо ви забули пароль для входу в поштовий акаунт, ви можете встановити новий в закладці "Пошта" в панелі керування.

      • Я б хотів звʼязатись з адміністрацією хостингу, як це зробити?

        З адміністрацією можна звʼязатись кількома способами:

        • Через форум, де кілька користувачів мають безпосередній звʼязок з адміністрацією і при необхідності повідомлять їй;
        • За допомогою електронної пошти за адресою: {supportMail}, де ви отримаєте допомогу від нашої служби підтримки;
        • Через індивідуальну систему тем з високим пріоритетом (закладка "Підтримка" в панелі ZZZ.com.ua);
        • На нашій сторінці в Facebook: www.facebook.com/zzz.com.ua.

      • Я знайшов помилку у роботі акаунту або іншої функції, що робити?

        Повідомте нам про це одним із вищенаведених способів.

      • Я отримав електронний лист з проханням надати логін і пароль до мого акаунту/бази даних від адміністрації ZZZ.com.ua, що робити?

        Адміністрація ZZZ.com.ua не розсилає електронних листів своїм користувачам, тим більше з проханням надати логін і пароль. Це лист від шахрая, який намагається заволодіти вашими даними для доступу.

      • Я отримав електронний лист від адміністрації ZZZ.com.ua з проханням надіслати скан мого паспорту після того, як я зареєстрував домен в зоні .uk (або іншій), що робити?

        Адміністрація ZZZ.com.ua зобов'язана перевіряти, чи правильні дані власників доменів, і найпростіший спосіб це зробити - це перевірити ваші документи. Так роблять всі хостинги, тому не потрібно боятися: зіскануйте свій паспорт і пришліть скан на нашу пошту: {supportMail}. Якщо ви цього не зробите протягом 30 днів після реєстрації, домен буде заблоковано.

      • Я знайшов сайт, який порушує правила ZZZ.com.ua! / Я знайшов сайт, який є плагіатом мого сайту!

        Повідомте про це в цій темі на форумі.

      • Як створити базу даних? Які дані для доступу до MySQL? Скільки може бути користувачів бази даних?

        Базу даних можна створити в панелі керування ZZZ.com.ua в закладці "Бази даних". Потрібно тільки клікнути "+ Додати" і встановити імʼя користувача (логін) і пароль. Імʼя бази даних буде створено автоматично на основі адреси вашого сайту (спеціальні символи будуть замінені на символ "_"). Наприклад, для сайту happyuser.zzz.com.ua база даних матиме такі параметри:

        • Сервер MySQL: mysql.zzz.com.ua
        • Сервер MySQL для підключення ззовні: Ваш домен (наприклад, happyuser.zzz.com.ua). Увага: підключення ззовні доступні тільки для платних акаунтів.
        • Порт: 3306 (phpBB By Przemo: 80)
        • Логін, пароль: такі, які були встановлені при створенні бази
        • Назва бази даних: буде створена автоматично на основі адреси сайту, наприклад, happyuser_zzz_com_ua

      • Як створити акаунт FTP? Які дані для доступу до FTP? Які діють обмеження?

        Після створення акаунту автоматично створюється один акаунт FTP, його назва має формат: admin@adresa (наприклад, admin@happyuser.zzz.com.ua). Це водночас логін до акаунту FTP. Пароль до цього акаунту за замовчуванням такий же, як пароль до панелі керування ZZZ.com.ua.
        В профільному акаунті FTP є глобальний доступ до всіх каталогів зі всіх хостингових акаунтів у вашому профілі. Акаунтами FTP можна керувати в панелі керування ZZZ.com.ua в закладці "Акаунти FTP". Там є можливість їх додавати, видаляти і змінювати паролі до них.
        На сервер FTP можна потрапити за допомогою нашого файлового менеджера або за допомогою зовнішньої програми, наприклад, FileZilla.

        Ви також можете додати акаунт FTP з доступом виключно у межах конкретного каталогу домену — в закладці "Акаунти FTP" у процесі додавання нового акаунту можна вибрати зі списку домен, для котрого створюється акаунт зі вказаним логіном. Логін до акаунту FTP тоді матиме такий вигляд: login@adresastorinky.zzz.com.ua.
        Дані для доступу до FTP:

        • Сервер FTP: адреса вашого сайту (наприклад, happyuser.zzz.com.ua)
        • Логін: за замовчуванням admin@adresa (наприклад, admin@happyuser.zzz.com.ua)
        • Пароль: за замовчуванням такий же, як до панелі керування ZZZ.com.ua (якщо ви його не змінювали)
        • Порт: 21 або 210
        • Режим: пасивний

        Обмеження одночасних підключень для одного акаунту FTP — це чотири підключення водночас. У випадку перевищення цього ліміту сервер заблокує сесію на кілька секунд — потрібно почекати і спробувати знову з меншою кількістю підключень (зазвичай цю кількість можна встановити в налаштуваннях клієнта FTP).
        Максимальний розмір файлу, який можна завантажити на FTP, становить:

        • Для акаунтів FREE: 10 MБ
        • Для акаунтів PRO і VIP: 1 ГБ
      • Які домени обслуговує ZZZ.com.ua?

        ZZZ.com.ua обслуговує домени .com, .biz, .net, .org, .info, .de, .uk, .co.uk, .tv i .xyz.

      • Я зареєстрував домен і хочу його прикріпити до акаунту на ZZZ.com.ua / хочу купити домен і створити на нього акаунт або прикріпити його до акаунту на ZZZ.com.ua, як це зробити?

        При створенні акаунту впишіть повністю ваш домен (перед цим ви повинні зареєструвати його у іншого реєстратора доменних імен).
        Вкажіть у панелі свого реєстратора на наші сервери DNS:

        • ns1.zzz.com.ua
        • ns2.zzz.com.ua

        Після оновлення інформації про змінені DNS у мережі (це може тривати до 48 годин) домен буде прикріплений до вашого акаунту.

        Якщо ви купуєте домен у нас (або створюєте акаунт і водночас купуєте для нього домен), всі налаштування будуть автоматично встановлені одразу після оплати.

        Як після покупки, так і після прикріплення домену є 48-годинний період, під час якого домен не працюватиме правильно. Цей період називається часом розповсюдження DNS у мережі і є обовʼязковим — за цей час інформація про існування нового домену розходиться мережею. Зазвичай він триває менше, ніж 48 годин — до кількох годин.

      • Я зареєстрував у вас домен. Як мені змінити його DNS и MХ-записи?

        В панелі керування в закладці "Домени" клікніть "Редагувати" навпроти домена. В вікні в полі "Прикріпити до хостинового аккаунту" виберіть "Немає хостингу". Внизу зʼявляться поля, в яких можна змінити потрібні дані.

      • Як зареєструвати сертифікат SSL? Чи можна використовувати цей сертифікат для доменів, які не вказують на сервери ZZZ.com.ua?

        Щоб купити сертифікат SSL, у закладці "Домени" в панелі керування клікніть "SSL" навпроти відповідного домену. На нашому хостингу не можна використовувати сертифікати SSL, які були куплені не у нас. Сертифікати SSL активуються тільки для доменів, які вказують на наші сервери. Даний сертифікат можна купити на 1 рік і довше.

        Якщо у вас є безкоштовний домен (наприклад, happyuser.ZZZ.COM.UA) і субдомен/и (наприклад, very.happyuser.ZZZ.COM.UA), і ви купите сертифікат SSL для цього домену, він буде автоматично активований для субдоменів. Але якщо ви спочатку купили сертифікат для домену, а потім додали субдомени, сертифікат для субдоменів не буде активовано. Якщо вам потрібен сертифікат SSL для щойно доданого субдомену - натисніть "SSL" навпроти потрібного субдомену в закладці "Домени" в панелі керування і дійте згідно з інструкціями.

      • Як передати права на домен іншій особі?

        Щоб передати зареєстрований у нас домен іншій особі, заповніть цю форму: "Передача доменного імені", підпишіть, зіскануйте і надішліть нам: {supportMail}. Після цього дані на WHOIS будуть змінені і домен буде переданий новому власникові.

      • Я вводжу адресу сайту у браузері, але мій сайт не відображається!

        Видаліть index.html, який було створено разом з акаунтом. Переконайтеся, що ви завантажили у головний каталог файл index.html (може бути у форматі .php або .htm). Те саме може стосуватись будь-якої підсторінки — якщо, наприклад, ви створите посилання на storinka.html, але забудете завантажити цей файл, то вас буде скеровано на сторінку 404.

      • Мої статистики не відображаються — чому?

        Швидше за все, ви перевіряєте статистику у той же день, коли створили акаунт — а статистики оновлюються кожної доби о 3 годині. Почекайте до наступного дня і статистики зʼявляться.

      • У мене акаунт FREE, я намагаюсь завантажити файл розміром 15 MБ і не можу, чому?

        Максимальний розмір файлу, який можна завантажити на акаунт FREE — це 10 МБ. У акаунтів PRO і VIP цей ліміт збільшено до 1 ГБ.

      • Чому на інших сайтах замість моїх картинок відображається лого ZZZ.com.ua?

        Тому що це хотлінк, а це порушує правила ZZZ.com.ua. Хотлінки дозволені тільки акаунтам PRO і VIP.

      • Мій акаунт Pro змінився на Free до закінчення терміну дії пакету послуг, чому?

        Якщо на акаунті Pro був перевищений ліміт передачі даних, він автоматично змінюється на Free. Вам потрібно заплатити за додаткову передачу даних, щоб повернутись на Pro.

      • Після завантаження файлів сайту (або зміни налаштувань захищених розділів) зʼявляється вікно, де потрібно написати логін і пароль, а потім: "Authorization Required".

        Швидше за все, разом з файлами ви завантажили який-небудь файл .htaccess і не знаєте до нього правильного логіна і пароля. Ввійдіть на FTP за допомогою клієнта, який дозволяє відображати приховані файли і перейменуйте або видаліть усі файли .htaccess.

      • У мене проблема з роботою пошти, що робити?

        Тут немає єдиного методу вирішення проблеми. Скопіюйте, будь ласка, повідомлення помилки і створіть тему на форумі у розділі "Підтримка клієнтів ZZZ.com.ua", або опишіть свою проблему у вже відкритій темі. Ви також можете створити нову тему в закладці "Підтримка" в панелі керування ZZZ.com.ua або написати нам електронний лист: {supportMail}

      • Як налаштувати поштовий клієнт, щоб я міг отримувати листи з адрес *@*zzz.com.ua / *@*kl.com.ua / *@*adr.com.ua?

        Сервер вхідної пошти: mail.zzz.com.ua
        Сервер вихідної пошти: mail.zzz.com.ua
        SMTP - порт 587 - STARTTLS
        IMAP - порт 993 - SSL/TLS
        POP3 - порт 995 - SSL/TLS
        Авторизація: пароль (PLAIN/LOGIN)
        Логін: ваша адреса електронної пошти.

      • У мене акаунт Free і я використовую функцію PHP mail() для надсилання листів, але вони не доходят адресатам, в чому може бути причина?

        Щоб користуватись функцією PHP mail() на безплатних акаунтах, вам потрібно створити поштову скриньку в панелі керування в закладці "Пошта" і вписати цю адресу поштової скриньки як адресу відправника в заголовку From.
        Приклад:

        • $to = 'nobody@example.com';
        • $subject = 'the subject';
        • $message = 'hello';
        • $headers = 'From: webmaster@happyuser.zzz.com.ua';
        • mail($to, $subject, $message, $headers);

        Увага: не використовуйте поштові ящики на Yandex у якості адресата в функції PHP mail(), оскільки в зв'язку з їхніми високоми вимогами щодо розсилки листи не будуть доставлені.

  • Загальне
    Пошта
  • CMS
  • Рішення проблем

Налаштування пошти

Керувати поштовими акаунтами можна в панелі управління в закладці «Пошта».

Тут ви можете створити потрібну поштову скриньку на RoundCube Mail і привʼязати її до свого хостингового акаунту. Можна також налаштувати переадресацію на іншу поштову скриньку - тоді ця поштова скринька буде лише посередником.

Щоб увійти до своєї поштової скриньки через браузер, клікніть іконку «Пошта» в правому верхньому кутку, впишіть назву поштової скриньки (наприклад, happyuser@happy.zzz.com.ua) і пароль. Якщо ви не памʼятаєте пароль, в закладці «Пошта» в панелі управління завжди можна встановити новий (клікніть «Редагувати» і введіть новий пароль).







Підключення за допомогою Mozilla Thunderbird

  1. Правою кнопкою миші натисніть на пункт «Локальні папки», виберіть «Параметри».


  2. Виберіть знизу у випадаючому списку «Дії для облікового запису» пункт «Додати обліковий запис пошти…».


  3. Заповніть поля «Ваше ім'я», «Адреса ел. пошти», введіть пароль и натисніть «Продовжити».


  4. Після підключення оберіть протокол з'єднання IMAP або POP3. Рекомендується вказати IMAP, оскільки він більш надійний. Після вибору натисніть «Готово».

Якщо потрібно вказати деякі параметри вручну, при виборі протокола IMAP або POP3 натисніть «Налаштування вручну».

У першому рядку - «Вхідна» - вкажіть протокол IMAP або РОР3. Від цього вибору залежить, які дані потрібно буде вказати далі.

Для IMAP потрібно вказати:

Імʼя серверу: mail.zzz.com.ua;
Порт: 143 (або 993);
SSL: STARTTLS;
Аутентифікація: Зашифрований пароль;

SMTP (сервер вихідної пошти — для відправки):
Ім'я серверу: mail.zzz.com.ua;
Порт: 587;
SSL: STARTTLS;
Аутентифікація: Зашифрований пароль;
Імʼя користувача: адреса вашої електронної пошти;



Для POP3 треба вказати наступні дані:

Імʼя серверу: mail.zzz.com.ua;
Порт: 110;
SSL: STARTTLS;
Аутентифікація: Зашифрований пароль;

SMTP (сервер вихідної пошти — для відправки листів):
Імʼя серверу: mail.zzz.com.ua;
Порт: 587;
SSL: STARTTLS;
Аутентифікація: Зашифрований пароль;
Імʼя користувача (вхідна/вихідна): адреса вашої електронної пошти.



Після введення цих даних поштовий клієнт автоматично завантажить ваші вхідні й вихідні листи (якщо це IMAP). Якщо зʼявилось вікно «Параметри облікового запису», ви можете вписати імʼя облікового запису і натиснути на кнопку «ОК» або «Відміна», щоб закрити вікно.



Підключення за допомогою The Bat

  1. Якщо ви маєте поштову скриньку на The Bat, перейдіть до меню «Ящик» і натисніть «Новый почтовый ящик».

    Якщо ви вперше створюєте поштову скриньку на The Bat, перед вами після встановленя та відкриття даного клієнту відкриється вікно «Создание нового почтового ящика».

  2. Заповніть у вікні «Создание нового почтового ящика» поля «Ваше имя», «Электронный адрес» і введіть пароль. У виборці вкажіть «Авто», якщо хочете підключатися автоматично, або IMAP або POP3, якщо хочете налаштувати вручну ці протоколи. Натисніть «Далее».


  3. У вікні «Входящая почта» вкажіть дані для зʼєднанння із сервером:

    Для IMAP треба вказати наступні дані:

    Адреса серверу: mail.zzz.com.ua;
    Зʼєднання: STARTTLS;
    Порт: 143 (или 993).

    Для POP треба вказати наступні дані:

    Адреса серверу: mail.zzz.com.ua;
    Зʼєднання: STARTTLS;
    Порт: 110.

    А також вкажіть ім'я користувача (адреса вашої електронної пошти) і пароль до поштової скриньки.

    Щоб перевірити зʼєднання з сервером, натисніть «Проверить».




  4. В налаштуваннях вихідної пошти вкажіть наступні дані:

    Адреса серверу вихідної пошти: mail.zzz.com.ua;
    Зʼєднання: STARTTLS;
    Порт: 587 (для IMAP и POP);
    "Мой сервер SMTP требует аутентификации".



  5. Натисніть «Далее» і в відомостях про обліковий запис введіть імʼя, адресу електронної пошти й пароль. Натисніть «Готово».


Підключення за допомогою Outlook

  1. Якщо ви маєте обліковий запис в Outlook, щоб додати новий натисніть в меню «Файл» -> «Сведения» -> «Добавление учетной записи» і у вікні, що відкрилося, заповніть поля, як показано нижче.


  2. Якщо ви вперше створюєте обліковий запис в Outlook – у вікні «Выбор службы» виберіть перший пункт — «Электронная почта Интернета» й натисніть «Далее».


  3. Якщо ви хочете налаштувати Outlook вручну, у вікні «Автоматическая настройка учетной записи» виберіть останній пункт «Настроить вручную параметры сервера или дополнительные типы серверов» і натисніть кнопку «Далее».

  4. У вікні «Параметры электронной почты Интернета» введіть імʼя й адресу електронної пошти, а також відомості про сервер:

    Для IMAP і POP:

    Тип учётной записи: IMAP / POP;
    Сервер входящей почты: mail.zzz.com.ua;
    Сервер исходящей почты (SMTP): mail.zzz.com.ua.

    В категорії «Вход в систему» в рядку «Пользователь» введіть електронну адресу і пароль. Перейдіть в «Другие настройки…».



  5. На вкладці «Сервер исходящей почты» обовʼязково поставте галочку навпроти «SMTP-серверу требуется проверка подлинности», і відмітьте пункт «Аналогично серверу входящей почты».

  6. В закладці «Дополнительно» вкажіть:

    Порт: для IMAP – 995, для POP3 – 143;
    Тип шифрованного подключения – TLS;
    SMTP-сервер: порт 25 (по умолчанию);
    TLS шифрование.




    Також ви можете перевірити зʼєднання з сервером, натиснувши на кнопку «Проверка учётной записи». Якщо немає ніяких помилок, ви можете закрити вікно перевірки і натиснути «Далее» в вікні «Параметры электронной почты Интернета», після чого Outlook повідомить вас про успішне налаштування і створення облікового запису пошти.

Як налаштувати поштове зʼєднання на платформі Android?

  1. Відкрийте програму поштового клієнту Email (початкову сторінку налаштувань акаунту), введіть поштову адресу і пароль, натисніть «Далі».
  2. Оберіть тип протоколу: IMAP або POP3.
  3. Заповніть поля для підключення до поштового серверу і натисніть «Далі»:

    Для IMAP:

    Імʼя користувача: ваша адреса електронної пошти;
    Пароль: пароль до електронної пошти;
    Сервер: mail.zzz.com.ua;
    Порт: 143;
    Тип безпеки: STARTTLS / STARTTLS (приймати усі сертифікати);
    Префікс шляху IMAP: можна заповнити на ваш розсуд.

    Для POP3:

    Імʼя користувача: ваша адреса електронної пошти;
    Пароль: пароль до електронної пошти;
    Сервер: mail.zzz.com.ua;
    Порт: 110 (по умолчанию);
    Тип безпеки: STARTTLS / STARTTLS (приймати всі сертифікати);
    Префікс шляху IMAP: можна заповнити на ваш розсуд.



    Для обох протоколів (IMAP и POP):

    Сервер SMTP: mail.zzz.com.ua;
    Порт: 587;
    Тип захисту: STARTTLS / STARTTLS (приймати всі сертифікати).



    Після виконаних дій також можна вказати бажаний інтервал перевірки пошти, налаштувати оповіщення й синхронізацію вхідних/вихідних повідомлень, а також автоматичне завантаження листів при Wi-Fi підключенні.

Як налаштувати поштове з'єднання на iPhone?

  1. Перейдіть в «Налаштування» -> «Пошта, контакти, календарі» -> «Додати обліковий запис» - > виберіть пункт «Інше» -> «Новий обліковий запис».
  2. Введіть адресу електронної пошти, пароль і іншу інформацію.

    Налаштування вхідної пошти:

    Протокол: IMAP или POP3;
    Ім'я вузла: mail.zzz.com.ua;
    Вкажіть імʼя користувача (адресу вашої електронної пошти) і пароль від свого облікового запису й натисніть «Готово».



    Після цього ваш пристрій спробує зʼєднатися з сервером і в випадку успіху автоматично завантажить усі папки й листи, що зберігаються у поштовій скринці.

    Якщо потрібно буде підтвердити аутентичність сертифіката перевірки — виберіть «Довірений сертифікат».

Як налаштувати поштове зʼєднання на Mac OS (MacMail)?

Увага: для різних версій MacOS кроки можуть відрізнятися.

  1. Запустіть поштовий клієнт «MacMail». Якщо у вас немає жодного облікового запису, ви побачите вікно «Додайте обліковий запис», де потрібно вибрати пункт «Додати інший обліковий запис Mail…» і натиснути «Продовжити».

    Якщо у вас є акаунт і ви хочете додати новий – перейдіть в меню «Mail» і клікніть «Додати обліковий запис».



  2. Введіть імʼя, адресу електронної пошти і пароль, натисніть «Далі».


  3. Заповніть поля для зʼєднання з поштовим сервером.

    Параметри серверу вхідної пошти:

    Протокол: IMAP или POP3;
    Тип облікового запису: IMAP / POP;
    Сервер пошти: mail.zzz.com.ua;
    Імʼя користувача: адреса вашої електронної пошти;
    Пароль: пароль до вашої електронної пошти.



    Натисніть «Далі» й продовжуйте заповнювати необхідні поля:

    Поле «Префікс шляху» можна заповнити на ваш розсуд;
    Порт: 143 (для IMAP) / 110 (для POP);
    Аутентифікація: Пароль.



    Після натиснення на кнопку «Далі» поштовий акаунт буде добавлено в «MacMail».